In i tempi antichi, l'acqua era aduprata per illuminà l'ombra, è i vasi di bronzu pienu d'acqua eranu usati com'è lezioni. In a dinastia Han, hè statu rinominatu Jian à #Mirror. I specchi di bronzu sò diventati populari durante e dinastie Han è Wei, è ci eranu #mirrors à longu andà. À u principiu, u #mirror di bronzu era magre, tondu cù flange, decoratu cù mudelli o iscrizioni nantu à u spinu, è un buttone semi-circular in u centru di u spinu per mantene u #mirror, senza un manicu, furmendu u stilu unicu di #specchi chinesi. I specchi di vetru sò stati introdotti in a dinastia Ming, è i specchi di vetru posteriore sò diventati gradualmente populari. U Giappone è a Corea di u Nordu anu introduttu per prima i #specchi di bronzu da a Cina. Glass #mirrors hè diventatu populari in Giappone durante a Restaurazione Meiji.
Descrizzione:
-Using E1 materiale di bordu d'alta densità, sanu è ecologicu, forte capacità portante
-U numaru di scompartimenti currispondenti à a striscia di ganciu di u pruduttu hè ridutta da dui, è u disignu amichevule hè più convenientu per chjude a porta.
-U quadru di orecchini hè fattu di barre di ferru in acciaio inox
-I compartimenti di u corpu di l'armadiu sò aumentati per almacenà articuli ligeramente più altu è aumentanu u spaziu di almacenamento