Lunedì, u guvernatore Gina Raimondo hà datu a rispunsabilità custituziunale per a preparazione di u bilanciu statale à u guvernatore Dan McKee.
Sicondu a lege statali, u pianu annuale di l'impositu è di e spese chì principia u 1 di lugliu deve esse elaboratu da l'11 di marzu, ma a nomina di Raimondo cum'è Sicritariu di Cummerciu hè in attesa di cunferma da u Senatu, è a data di votu ùn hè ancu stata stabilita. Scendi.
In un ordine esecutivu firmatu u luni sera, Raimondo hà autorizatu McGee à "face u bilanciu di l'annu fiscale 2022", indipendentemente da ch'ella era in carica o micca. A Custituzione di Rhode Island impone à u guvernatore di preparà è sottumette un budgetu annuale à l'Assemblea Generale.
U presidente di a Casa di Rapprisintanti, K. Joseph Shekarchi, hà chjamatu questu una "mossa sàvia" in un email è hà dichjaratu chì ancu se Raimondo hè sempre guvernatore, sustene a consegna di u budget di McKee.
À u listessu tempu, Raimondo hà ancu negoziatu cù McKee per numinà trè membri di u cabinet per rimpiazzà quelli chì sò appena partiti o sò per lascià u guvernu.
In u Dipartimentu di u travagliu è di a furmazione, Matt Weldon ripiglià u direttore Scott Jensen marti. Weldon hè u direttore assistente di DLT.
In u dipartimentu di l'amministrazione, Jim Thorsen assumerà u so direttore Brett Smiley u 2 di marzu.
Marilyn McConaghy, capu di servizii ghjuridichi in l'Uffiziu Fiscale, succederà à Thorsen u 2 di marzu.
Tempu di Postu: Mar-03-2021