Descrizzione
-Ci sò dui stili, un taburete cù scarpi è un stile normale
-Area chjuca, grande capacità, struttura tridimensionale, piccula impronta, risparmiu di spaziu
- Disegnu di espansione in altezza, espansione verticale, risparmiu di spaziu di corridoiu
-Aghjuntu cuncepimentu di tavuletta alta, aumenta a distanza trà e tavole, facilmente accoglie i scarpi di tacchi alti
-Aumentà u disignu di prufundità, pò facilmente accoglie i scarpi di l'omi di grande taglia
-Disegnu di pavimentu pienu, fondu chjusu, simplice è stabile, luntanu da a terra nascosta
-Piastri spessi strettamente selezziunati, struttura di legnu eccellente è struttura compatta, adattate per fà mobili interni
Una piccula storia nantu à u #rack di scarpi
U rumanzu in miniatura di Wei Jinshu "Shoe Shelf". U testu sanu hè più di dui centu parolle, senza caratteri, senza trama, solu a trasfurmazioni di scarpi nantu à a primavera, l'estiu, u vaghjimu è l'inguernu di scarpi #racks, cù trè pariglii di scarpi per sprimà i trè protagonisti, dendu a ghjente una imaginazione larga. , Permettenu à i lettori per amparà da i cambiamenti in i scarpi Immaginate i caratteri vivaci è storii vividi è tortuosi ammucciati in elli.
Questa mini-fiction cattura a simplificazione è l'individualizazione di u core di u cuncettu. L'ambiente hè solu cuncentratu nantu à una scarpa #rack, è u tempu hè cuncentratu in e quattru stagioni di l'annu. Sembra monotonu, ma pò pruduce una storia tortuosa da ellu. L'autore hè persunalizatu Sceglie un tali modu di spressione, lascendu u cuncettu è i temi à i lettori per creà, evitendu a monotunia di u cuncettu è i temi.